YouTube reklamos kūrimas 2 dalis

YouTube reklamos kūrimas 2 dalis

Praeitame straipsnyje „YouTube reklama“ pasakojome, apie svarbiausią žingsnį kuriant reklamą – tai video konteksto išdėstymą, bei trukmes. Šiame straipsnyje pratęsime pasakojimą apie keliamus reikalavimus video trukmei, bei formatams.

Reikalavimai jūsų video įrašui

Visų pirma turite nuspręsti kokio skelbimo tipą pasirinksite – „Praleidžiamo“ ar „Nepraleidžiamo“. Tai svarbu nuspręsti prieš kuriant video, todėl, kad skiriasi video trukmės reikalavimai šiems skirtingiems skelbimų tipams.

Jeigu pasirinksite „Praleidžiamą“ skelbimo tipą, jūsų video trukmė gali būti nuo 12 sekundžių iki 6 minučių (jeigu turinys priskirtas „Vaikams“ trukmė yra iki 1 minutės).

Tuo tarpu jeigu pasirinksite skelbimo tipą „Nepraleidžimas“ video trukmė turi būti 15 sekundžių. Kaip matote yra galimybė vieną video naudoti abiems skelbimų tipams, t. y. sukurti video 15 sekundžių trukmės, tokiu atveju jis tenkins abiejų skelbimų tipų reikalavimus, kitu atveju teks kurti atskirus skelbimus.

Kalbant apie techninius video reikalavimus šiai dienai jie yra tokie:

Reikalingas video 720p arba mažesnės raiškos, yra galimybė pasirinktinai įtraukti 1080p raiškos, tačiau tuomet formatas turi būti 16:9 arba 4:3.

Pavyzdžiai: jeigu formatas 16:9 – 854 x 480p; 1280 x 720p; 1920 x 1080p, o jeigu formatas  4:3 – 480 x 360p; 720 x 540p; 960 x 720p.

Kiti parametras – kadrai per sekundę: iki 30fps.

Failo dydis yra taip pat labai svarbus ir šiai dienai maksimalus yra 10 MB, todėl prieš parsisiunčiant savo turimą video patikrinkite visus parametrus ar jie atitinka reikalavimus.

Jeigu straipsnį skaitote praėjus ilgesniam laikui nuo jo įkėlimo datos – rekomenduojame internete pasitikrinti šiuos formatus, bei trukmes prieš kuriant video, kadangi YuoTube juos atnaujina reguliariai.

Dar kartą norime priminti, kad video turi būti įtraukiantis, informatyvus ir įdomus. Pirmosios 5 sekundės yra esminės per kurias turite pasakyti, kas esate ir ką siūlote, bei sudominti žiūrėti jūsų video toliau, video pabaigoje būtina „Pakviesti veiksmui“ (Call to action) t.y. įsigyti jūsų prekes… registruotis nuolaidai.. bandomajam laikotarpiui ar kita.

Jūs galite nuspręsti ar reklamuojamas video bus matomas jūsų YouTube kanale ar ne, tai turite nuspręsti video įkėlimo į YouTube metu. Jeigu norite, kad video būtų tiek reklamuojamas, tiek randamas viešai – prie privatumo nustatymų pasirinkite „Viešas“. Jeigu norite reklamuoti video, tačiau nenorite, kad jis būtų randamas jūsų YouTube kanale ir per paiešką – nustatymuose pasirinkite „Neįtrauktas į sąrašą“ (Unlisted).

Sekančiuose straipsniuose jau kalbėsime apie skelbimo nustatymą Google Ads paskyroje, o vėlesniuose straipsniuose apie reklamos analizę.

Atnaujinta 2024-06-18. Eshoprent teikia marketingo paslaugas: Facebook, Google Adwords reklamas, tame tarpe ir Tiktok reklamas. Tikslas teikti komplektiškas paslaugas, todėl galime pasiūlyti ir SEO paslaugos el. parduotuvėms.Dėl paslaugų prašome susisiekti el. paštu ar telefonu.
Taip pat skaitykite:
Izmēģiniet to bez maksas 14 dienas!

Izmēģiniet to bez maksas, iepazīstieties ar rīku, kas palīdzēs pārdot vairāk. Apkopojiet saturu, paplašiniet savu e-veikalu, pārdodiet un attīstiet savu e-biznesu.

Izveidot e-veikalu

Izmēģiniet BEZ MAKSAS 14 dienas!