„Swedbank“ e. prekybos mokėjimo sprendimas

„Swedbank“ e. prekybos mokėjimo sprendimai - patogus ir paprastas būdas įsidiegti tiesioginę mokėjimo galimybę savo parduotuvėje. Ši integracija suteiks jūsų vartotojams iš karto suformuotą mokėjimo nuorodą, kurią teliks pasirašyti. „Swedbank“ siūlo atsiskaitymą daugelio Baltijos šalių bankų klientams ar kortelių turėtojams iš viso pasaulio.

Nuo 2024-05-12 dienos tik eShoprent klientai turi išskirtines sąlygas! „Swedbank“ paslaugai: 3 mėnesius netaikomas MIP operacijų mokestis! Be to, nėra jokio mėnesinio mokesčio, tad mokėsite tiek, kiek naudositės.

Norėdami savo parduotuvėje įdiegti „Swedbank“ tiesioginio mokėjimo sąsajos integraciją, turite turėti mokėjimo paslaugų sutartis su „Swedbank“. Jei dar neturite, galite supildyti savo kontaktus apačioje pateiktoje formoje ir banko atstovai su jumis susisieks.

Prieš priimant sprendimą rekomenduojame aptarti integracijos teikiamas naudas, galimybes ir įkainius, su paslaugą teikiančio banko atstovu.

Jei jau turite sutartį su „Swedbank“ – atsiskaitymų paslaugai susidiegti jums bus reikalingi „Swedbank“ API prieigos raktai. Visą reikiamą informaciją dėl paslaugos naudojimo jums suteiks banko atstovas.

Integracijos diegimas

Integracijai diegti turite gauti du API raktus (API Prisijungimo vardą bei API Slaptą raktą) ir turėti „Swedbank“ sąskaitos, į kurią gausite klientų pervedamas lėšas, numerį.

DĖMESIO „Swedbank“ BANKO SĄSKAITOS NUMERIS MOKĖJIMAMS SURINKTI NĖRA JŪSŲ ĮPRASTOS BANKO SĄSKAITOS NUMERIS! Integracijai reikalingą banko sąskaitos numerį rasite savo „Swedbank“ savitarnoje, skiltyje processing accounts, langelyje account, dažniausiai tai bus kelių skaičių ir raidžių derinys, žymiai trumpesnis už paprastą banko sąskaitos numerį.

  1. Parduotuvėje keliaujame į Nustatymai > Atsiskaitymo būdai. Randame modulį „Swedbank“ e. prekybos mokėjimo sprendimas, jei modulis nebuvo nė karto naudotas – įdiegiame jį žaliu mygtuku su pliuso simboliu. Įdiegus modulį, jo valdymo eilutėje atsiranda mėlynas redagavimo mygtukas su pieštuko simboliu – spaudžiame redaguoti.
  2. Atsidariusiame valdymo lange įvedame iš „Swedbank“ gautus prisijungimo duomenis (API Prisijungimo vardą, API Slaptą raktą bei savo sąskaitos numerį) [1]

Kiti modulio „Swedbank“ e. prekybos mokėjimo sprendimo valdymo laukai [2]

  • Laukelyje „Užsakymo statusas po apmokėjimo“ pasirenkame automatiškai užsakymui nustatomą būseną, kai integracija gauna banko pranešimą apie sėkmingai įskaitytas lėšas.
  • Laukelyje „Geografinė zona“ pasirenkame kurių zonų gyventojams šis mokėjimo būdas bus matomas ir aktyvus.
  • Laukeliu „Eiliškumas“ galite nustatyti kurioje vietoje, atsiskaitymo lange „Swedbank“ mokėjimo būdai bus rodomi kitų, jūsų naudojamų būdų atžvilgiu. Pavyzdžiui jei turite būdą „Mokėjimas paprastu bankiniu pavedimu“, kurio eiliškumas yra „1“, o prie „Swedbank“ mokėjimo būdo įvesite eiliškumą „2“ – pastarasis bus rodomas žemiau nei „Mokėjimas paprastu bankiniu pavedimu“.
  • Nepamirškite pažymėti laukelio „Mokėjimo būdas yra“, kaip aktyvuoto, kitaip būdas bus išjungtas!
  • Baigus pildyti reikšmes nepamirštame viso valdymo modulio išsaugoti viršuje esančiu, mėlynu mygtuku su diskelio simboliu [3]

LABAI SVARBU! „Swedbank“ callback atgalinės nuorodos įterpimas

Integracija neveiks jei po viso diegimo proceso savo „Swedbank“ paskyroje nepridėsite atgalinės kreipimosi kelio nuorodos adreso.

Tam užeikite į savo „Swedbank“ integracijos savitarnos puslapį. Jame, kairiajame meniu pasirinkite skiltį e-shop settings, atsidariusiame lange paspauskite ant adreso projekto, kurio nustatymus keičiate. Įsijungs naujas valdymo langas, slenkame iki skilties Payments, užpildome laukelį Callback Notification URL.

Čia vedame adresą

https://www.sekmingaparduotuve.lt/index.php?route=payment/swedbank_gateway/process

Adrese www.sekmingaparduotuve.lt pakeiskite savo tikru parduotuvės adresu, išsaugokite.

Nepamirškite patikrinti ar „Swedbank“ mokėjimo būdai atsirado jūsų atsiskaitymo lange, pridėdami prekių į krepšelį ir keliaudami į atsiskaitymo langą!

Įdiegus „Swedbank“ e. prekybos mokėjimo sprendimą atsiskaitymo lange nematome?

Svarbu atkreipti dėmesį, kad įdiegus bet kokį, naują mokėjimo būdą parduotuvėje, jį būtina priskirti pristatymo būdams. Tai reiškia, kad tam tikriems, naudojamiems pristatymo variantams galite neleisti atsiskaityti tam tikrais mokėjimo būdais. Pavyzdžiui jei klientas pasirenka pristatymą per kurjerius – jam leisite atsiskaityti kurjeriui. Jei klientas prekes norės gauti per siuntų taškus – atsiskaitymo būdo per kurjerį modulio rodyti nenorėsite. Administracinėje dalyje keliaujame į Nustatymai > Integracijų nustatymai > Mokėjimo ir pristatymo būdų priklausomybė. Spaudžiame redaguoti. Prie visų, norimų pristatymo būdų pažymime varnelę ties „Swedbank“ mokėjimo būdu, kai šį būdą norėsime matyti pasirinkus atitinkamą pristatymo būdą. Viską išsaugome. Plačiau apie mokėjimo ir pristatymo būdus skaitykite Nustatymai > Integracijų nustatymai > Mokėjimo ir pristatymo būdų priklausomybė.

„Swedbank“ diegimas baigtas!

Jei dar nesate sudaręs sutarties su „Swedbank“ AB, galite užpildyti šią formą apačioje ir banko atstovas su jumis susisieks

    Jei neturite sutarties su AB Swedbank

    Trumpas veiklos aprašymas:
    Atnaujinta 2024-09-11
    • Ar ši informacija Jums buvo naudinga?
    • TaipNe