Pradinis puslapis - sėkmės formulė!
Aršioje interneto konkurencijoje jau neužtenka tik patekti į dešimtuką paieškos reitinge bei užimti aukštesnes pozicijas.
Reikia suprasti kliento logiką, pabūti jo vietoje, pagalvoti, ką dar būtų galima patobulinti arba pakeisti, kad klientas norėtų padaryti užsakymą būtent Jūsų parduotuvėje.
Labai svarbi yra Jūsų parduotuvės vizualioji dalis. Dizainas turėtų būti parinktas ne “pilkas”, nuobodus, o turėtų atrodyti moderniai, gražiai, viliojančiai.
Apskritai, svetainė turėtų būti:
- Funkcionali
- Praktiška
- Informatyvi
Tokius aspektus, kaip informatyvumas, funkcionalumas ir praktiškumas – klientui galima parodyti ir pabrėžti jau pagrindiniame savo puslapyje (Homepage).
Pagrindinis puslapis sutinka klientą. Nuo jo priklauso ar Jūsų klientas liks parduotuvėje, ar išeis.
Jei klientas užėjo į Jūsų svetainę, o turėtų užeiti būtent klientas iš Jūsų tikslinės auditorijos, Jūsų tikslas tą klientą “išlaikyti” Jūsų parduotuvėje. Aišku, daugelis apie tai pamiršta, ko pasekoje praranda daug pirkėjų. Google Analytics sistemoje yra toks rodiklis, kuris yra vadinamas “atmetimo rodiklis” – toks rodiklis parodo, kiek lankytojų išėjo iš Jūsų puslapio apsilankę tik pradiniame parduotuvės puslapyje. Jei Jūs nedirbate su šiuo rodikliu – visa Jūsų reklama eina šuniui ant uodegos. Peržiūrėkite savo rezultatus, jei atmetimo rodiklis yra virš 40% – laikas skambinti varpais.
Taigi, pradėti reikia nuo pradinio puslapio (Homepage). Geras pradinis puslapis – tai 50% Jūsų sėkmės. Visi lankytojai tikrai ne vieną kartą apsilankys jame, kad galėtų orientuotis kokią kategoriją, subkategoriją ar dar ką nors pasirinkti.
Pateiksime Jums kelis patarimus, kurie padės pagerinti Jūsų parduotuvės konversiją:
Pagrindiniame puslapyje atvaizduokite pačias populiariausias prekes
Verta pažymėti, kad prekių populiarumas gali priklausyti nuo metų laiko. Jei parduodate drabužius ir metų laikas yra vasara – populiariausios prekės gali būti šortai, sijonai, suknelės ir t.t. Jei jau atėjo žiema – populiarumą gaus striukės, kelnės, megztiniai. Atsižvelkite į visus niuansus ir taip dėliokite savo asortimentą. Tokias prekes galite atvaizduoti per prekių blokus ir pateikti ne vieną, o net kelis prekių blokus su skirtingomis prekėmis.
Kitas atvaizduojamas modulis gali būti Naujausios prekės
Klientai visada domisi, kokios naujos prekės atkeliavo į mūsų rinką, todėl nevertėtų naujienų slėpti labai toli. Kaip pavyzdį pateiksime Spinnerį. Vos tik žurnalas Forbes įvardino šį suktuką, kaip būtina turėti ofiso žaislą – Spinneris atsirado visose elektroninių parduotuvių pradiniuose puslapiuose. Ir patikėkite mumis, šis žaislas buvo pardavinėjamas labai gerai ir dideliais kiekiais.
Informacija klientui pasitelkiant etiketes
Parduotuvėje galite kurti akcijų etiketes, kurios ne tik vilios klientų akis, tačiau dar suteiks papildomos informacijos, kurios nereikės ieškoti. Peržvelkime parduotuvę, kurioje etiketės daro didelę įtaką pardavimams.
Šioje parduotuvėje jau pradiniame puslapyje galite matyti aktualią informaciją: prekei yra taikoma nuolaidą, kiek dienų užtruks pristatymas, prekę galite įsigyti lizingu ir t.t. Etikečių pagalba Jūs savo parduotuvei sukuriate pridėtinę vertę, nukreipiate kliento dėmesį atitinkamai prekei ir taip gerinate savo pardavimus. Tokios etiketės gali tapti Jūsų pardavimo kozeriu.
Iššokantis langas skatina pardavimus
Pradinis puslapis yra geriausia vieta iššokančiam langui. Klientas tik atėjęs į Jūsų puslapį jau gauna pasiūlymą. Pasiūlymas gali skambėti taip:
Du zuikiai vienu šūviu. Tokie lankytojų skatinimai tikrai veikia, juk niekas nenori pirkti brangiau, kai yra galimybė nusipirkti su nuolaida.
Taigi, išnaudokite šiuos patarimus, pagerinkite savo pradinį puslapį, siekite užsibrėžtų tikslų ir tegul klientai Jūsų parduotuvėje išlieka labai ilgai!