Efektyvu ir veiksminga - Google Adwords reklama
Šiame straipsnyje pakalbėsime apie reklamą internete. Šiuo metu tai perspektyviausia marketingo atšaka bei naujausias ir efektyviausias būdas skatinantis pardavimus.
Google – populiariausia paieškos sistema Lietuvoje. Norime Jums pateikti informaciją būtent apie Google, kuris suteikia Jums galimybę naudotis Google Adwords reklama.
Google adwords – tai reklaminiai skelbimai, kurie rodomi „Google“ paeiškos rezultatuose viršuje arba dešinėje pusėje. Tokie reklaminiai skelbimai yra kuriami pagal užsakovo pasirinktus paieškos žodžius ar frazes. Su Google Adwords pagalba reklamuotojai pateikia reklamą būtent tiems klientams, kurie suinteresuoti konkrečiais produktais arba paslaugomis. Kartu su paieškos rezultatais klientas mato ir reklaminius skelbimus.
Be to, Google Adwords talpina reklamas svetainėse, kurios priklauso jo reklaminiam tinklui. Dar viena puiki šios paslaugos galimybė – reklama Youtube video formatu. Tai daro Google Adwords dar efektyvesnia priemone, kuri gali būti naudinga visais bendrovės ar parduotuvės gyvavimo etapais.
Kyla klausimas – o kokia tokios nuostabios reklamos kaina? Vėl gi, tikslios kainos pasakyti negalime, tačiau galime aptarti pačią sistemą. Google Adwords reklamos įkainiai yra kintantys ir Jūs mokate tik už paspaudimą, t. y. klientas paspaudžia Jūsų skelbimą ir pereina į Jūsų svetainę. Nesvarbu kiek žmonių mato Jūsų skelbimą, Jūs vis tiek mokate tik už klientą pačioje svetainėje. Paspaudimo kaina priklauso nuo konkurencijos. Kiekvieno perėjimo savikaina nustatoma aukcionu realaus laiko režime. Reklamuotojas nurodo maksimalią kainą, kurią jis yra pasiruošęs mokėti už reklamos paspaudimą. Jei Jūsų konkurentas nurodė didesnę kainą nei Jūs, jo skelbimas bus rodomas viena pozicija aukščiau, nors mokėti tuo pačiu metu jis gali tik 1 centu daugiau. Kaina taip pat priklauso nuo reklaminės kompanijos kokybės, „žodžius“ skirtinguose regionuose bei kt.
Tai kaip suprasti kiek pinigų Jums reikia skirti reklamai? Nepatyręs reklamuotojas vadovaujasi tradiciniu požiūriu į biudžeto skirstymą – nurodo sumą, kurią jis yra pasiruošęs sumokėti už mėnesį. Didžiausias tokio požiūrio minusas – numatytos sumos gali nepakakti mėnesiui. Tokiu budu Jus prarasite reitingą, „paspaudimus“, o galu gale pačius klientus.
Geriausias būdas apskaičiuoti biudžetą – susisiekti su specialistu ir sužinoti visą reikiamą informaciją. Kilus klausimams dėl Google Adwords reklamos kreipkitės į specialistus.