Struktūrizuoti duomenys, Google Rich Snippets
Funkcija galima planuose
startas optimalus lyderiams
Kiekvienas puslapis, įskaitant elektronines parduotuves gali turėti įvairius susistemintus duomenis apie kiekvieną prekę, šie duomenys taip pat naudojami paieškos variklių. Tokie susisteminti duomenys – struktūrizuoti yra pavyzdžiui prekės vertinimas, likutis, kaina. Tokių duomenų padavimas yra svarbus tačiau ne visos sistemos tai siūlo. „Eshoprent“ tokius duomenis perduoda paieškos varikliams kas supaprastina prekės peržiūrą – svarbiausia informacija apie prekę matoma dar neįėjus į puslapį, tai ne tik paskatina klientą apsilankyti, tačiau padeda pasirinkti būtent jūsų pasiūlymą iš paieškos, išskirti prekę iš kitų rezultatų ir sukurti aukštesnės kokybės įspūdį paieškos rezultatų sąraše.