Facebook Conversions API

Facebook Conversions API

Kita priežastis kodėl šio modulio naudojimas turėtų būti privalomas kiekvieno verslo – Apple kompanijos noras labiau apsaugoti naudotojų duomenis nuo persekiojančių reklamų, o Facebook nori verslams teikti statistiką. Dėl to buvo sukurtas įrankis informacijos stebėjimui ne per kliento naršyklę, o tiesiogiai bendraujant su Facebook serveriais.

Plačiau yra aprašoma Facebook pagalbos skiltyje: https://www.facebook.com/business/help/126789292407737?id=1205376682832142

Facebook pixel įrankis fiksuoja lankytojų apsilankymą ir jų daromus veiksmus el. parduotuvėje, pavyzdžiui prekės įdėjimą į krepšelį, kai prekė nenuperkama, o krepšelis apleidžiamas. Panašiai kaip ir su Google Analytics, galima įvairiai tyrinėti šiuos duomenis, o vėliau kurti segmentuotas reklamos grupes ir taikyti remarketingo kampanijas. Facebook pixel naudojimas būtinas sėkmingoms ir dedikuotoms Facebook reklamos kampanijoms kurti bei vystyti.

Sekami įvykiai:

  • AddToCart
  • AddToWishlist
  • Purchase
  • InitiateCheckout
  • AddPaymentInfo
  • CompleteRegistration
  • Contact
  • FindLocation
  • Lead (naujienlaiškio prenumeratos)
  • Search
  • ViewContent
  • PageView

 

 

Reikalinga konsultacija?

Darbo laikas: I-V 8:30 – 17:00