Buhalterinės apskaitos integracija

Automatizuokite verslo procesus ir sujunkite buhalterinę apskaitą su savo elektronine parduotuve.

Procesai el. parduotuvėje turi būti automatizuoti! Sujungus el. parduotuvę su buhalterine apskaita stipriai galite sumažinti kaštus ir sutaupyti laiko. Padidinti parduotuvės priežiūros efektyvumą ir lengvai paskirstyti pajėgumus kitiems verslo priežiūros prioritetams galima naudojant buhalterinę integraciją su „eshoprent“ sistema.

Galimi integracijų variantai

Galimybės automatiniam dokumentų, užsakymų įkėlimui į apskaitą ir netgi likučių, kainų naujinimui bei prekių kortelių kūrimui.

Suminė integracija

Patogu rinktis tuomet kai prekės kortelių nereikia naujinti ir pardavimo dokumentus užtenka į apskaitą įkelti kaip suminius dokumentus, kur prekių pozicijos nedalyvauja.

Automatizavimas:

  • Apmokėtų užsakymų automatinis perkėlimas į apskaitos programa
  • Išrašytų sąskaitų automatinis perkėlimas į programą

Kaina nuo € 320.00 + PVM, susisiekite

Kiekinė integracija

Patogu rinktis tuomet kai reikalinga pardavimo dokumentus į apskaitą kelti kiekiniu būdu. Papildomai gali būti reikalingas likučių, kainų naujinimas.

Automatizavimas:

  • Prekių duomenų įkėlimas / iškėlimas
  • Prekių kainų įkėlimas / iškėlimas
  • Prekių kiekių įkėlimas / iškėlimas
  • Prekių barkodų, svorių, išmatavimų įkėlimas / iškėlimas
  • Užsakymų duomenų perdavimas
  • Sąskaitų perdavimas

Kaina nuo € 480.00 + PVM, susisiekite

Kaip tai veikia?

Buhalterine integracija mūsų sistemoje jau naudojasi ne vienas šimtas klientų, ji leidžia susieti jūsų parduotuvės pardavimų rezultatus bei esant poreikiui – net sandėlio likučius su buhalterine apskaita ir duomenis perduoti automatiškai.

  • Ženkliai sumažinama, o kartais net visiškai pašalinama rankinio buhalterių darbo būtinybė, taip sumažinant ir kaštus pvz. vedant kiekvieno užsakymo sąskaitas individualiai.
  • Esant poreikiui, tarkime kartą per parą arba bet kada prireikus galima automatiškai perduoti visus pardavimų duomenis bei rezultatus į jūsų naudojamą / norimą buhalterinės apskaitos sistemą.
  • Papildomai galima valdyti ir sinchronizuoti visą sandėlio likučių ir kainų duomenų bazę su buhalterine sistema, taip papildomai pašalinant likučių / kainų atnaujinimo poreikį parduotuvėje.

Palaikomos sistemos

Per daugiau nei dešimt veiklos metų esame atlikę integracijas su populiariausiomis ir gerai Lietuvoje žinomomis buhalterinės apskaitos sistemomis. Jei jūsų naudojamos sistemos sąraše nėra – galite kreiptis į mus dėl konsultacijos, esame pasirengę įdiegti bet kokį, jums patogų sprendimą.

Šiai dienai klientų naudojamos sistemos, su kuriomis atliktos integracijos

Susisiekite…

Turite klausimų? Domina visos galimybės? Norite išsiaiškinti kitas detales ar specifinius poreikius buhalterinės integracijos sąsajos ar diegimo klausimais? Drąsiai kreipkitės ir jums pagelbėsime.

Kontaktai

14 dienų išbandyk NEMOKAMAI!