Pavyzdinis DEMO įrašas

COVID-19 pandemija visame pasaulyje gyvenimą sujaukė iš esmės. Jau antrus metus esame mažiau mobilūs, daugiau laiko praleidžiame namie, o taip pat ilgiau sėdime prie telefonų ar kompiuterių. Ką mums nuveikti tokio, kad pagerintume savo nuotaiką? O gi apsipirkti! Tik ne prekybos centre, o el. parduotuvėje.

Pavyzdinis DEMO įrašas

Informacija buvo atnaujinta ir dabar pasiekiama nauju adresu. Norėdami su ja susipažinti, spauskite čia.

Tekstas iš Intro ShortCode. Veiksmingų kainodaros strategijų panaudojimas pardavimų procese, nesvarbu ar tai būtų produktai, ar paslaugos – yra lemiamas sėkmės veiknys.

Šablonas naudoja shortcodes:
[ attention ]TEKSTAS[ /attention ] blokelis su svarbia informacija, o
[ intro ]Intro[ /intro ] esantis tekstas rodomas kaip posto ištraukta.. 

Prekių rinkos šiandien plėtojasi labai dinamiškai, dėl to kainų nustatymo strategijos yra nuolat tobulinamos.

Norime jums priminti, kad aktyvesnę komunikaciją vedame savo Facebook paskyroje, todėl jei dar nesate mūsų draugų rate, drąsiai galite prisijungti čia!
Jei reikia žalių checkmark ant sąrašo elementų, naudojama papildoma klasė per Tekstinis rėžimas:
Norime jums priminti, kad aktyvesnę komunikaciją vedame savo Facebook paskyroje, todėl jei dar nesate mūsų draugų rate, drąsiai galite prisijungti čia!

Todėl jei dar nesate mūsų draugų rate, drąsiai galite prisijungti čia!

Norime jums priminti, kad aktyvesnę komunikaciją vedame savo Facebook paskyroje, todėl jei dar nesate mūsų draugų rate, drąsiai galite prisijungti čia!

Todėl jei dar nesate mūsų draugų rate, drąsiai galite prisijungti čia!

Funkcionalumas veikia planuose Optimalus, Lyderiams ir , Lyderis+

Informacija buvo atnaujinta ir dabar pasiekiama nauju adresu. Norėdami su ja susipažinti, spauskite čia.

Kompanijos-gigantai analizuoja informaciją, kuri padeda priimti teisingus sprendimus, apskaičiuoja bazinę kainą ir jos konkurencingumą, skatina pardavimus nuolaidomis. Taigi, kainų derinimo mechanizmas padės Jums ne tik gauti didesnį pelną, suderinti pirkėjo ir pardavėjo interesus, bet ir padės Jums kovoti dėl kiekvieno kliento 🙂

Tikrinu ar tikrai veikia blockqoute (citata) su paboldintu tekstu ir nuoroda viduje turinys suformuotas naudojant WordPress teksto redaguoklį.

Funkcionalumas veikia planuose OptimalusLyderiams ir , Lyderis+

Kadangi kainodaros strategijos apibrėžia principus formuojant kainas naujiems produktams, pateiksime Jums labai naudingas strategijų rūšis.

Kadangi kainodaros strategijos apibrėžia principus formuojant kainas naujiems produktams, pateiksime Jums labai naudingas strategijų rūšis. | Suformuota per WordPress teksto redaguoklį.

Naujų produktų kainodaros strategija – “Grietinėlės nugriebimo” kainodara

Rinkodaros tikslas – pelno maksimizavimas. Tai tokia kainos strategija, kai naujai prekei nustatoma aukšta kaina, kuri vėliau skverbiantis į didesnę rinkos dalį, laipsniškai mažinama. Juk kainą sumažinti lengviau nei pakelti.

Skverbimosi į rinką kainodara

Dauguma bendrovių koreguoja savo kainas, kai nori atsilyginti savo pirkėjams už tam tikrą elgseną, pvz.: už pirkimą ne sezono metu. Tokios nuolaidos gali būti labai skirtingos (kiekybinė nuolaida – kainų mažinimas pirkėjams, perkantiems didelius prekių kiekius (eShoprent sistemoje redaguojate prekę > viršutinėje navigacijos dalyje pasirenkate punktą “kiekio nuolaida” > lange “kiekis” parašote kokiam kiekiui bus taikoma nuolaida > lange “kaina” parašote kokia bus kaina perkant nurodytą kiekį); sezoninė nuolaida – nuolaida pirkėjams perkantiems nesezoninius gaminius) Segmentinė kainodara Tikslas – paklausos optimizavimas realiomis sąlygomis. Bazines kainas galite koreguoti atsižvelgdami į skirtingus vartotojus ar produktus. Naudojant segmentinės kainodaros strategiją, prekei gali būti nustatytos kelios kainos (kainodara pagal laiką: kaina priklauso nuo sezono, mėnesio, dienos; kainodara pagal prekių rūšis: skirtingoms produkto versijoms nustatomos skirtingos kainos).

Rinkodaros tikslas – masiškas rinkos užgrobimas. Nustačius pabrėžtinai nedidelę pradinę kainą siekiama įeiti į didelę rinkos dalį. Toks kainų nustatymas mažina konkurentų rinkos patrauklumą, bei suteikia Jums pranašuma laiku isitvirtinti rinkoje.

Kainų koregavimo strategijos – nuolaidų ir būtinųjų nuolaidų kainodara

Dauguma bendrovių koreguoja savo kainas, kai nori atsilyginti savo pirkėjams už tam tikrą elgseną, pvz.: už pirkimą ne sezono metu. Tokios nuolaidos gali būti labai skirtingos (kiekybinė nuolaida – kainų mažinimas pirkėjams, perkantiems didelius prekių kiekius (eShoprent sistemoje redaguojate prekę > viršutinėje navigacijos dalyje pasirenkate punktą “kiekio nuolaida” > lange “kiekis” parašote kokiam kiekiui bus taikoma nuolaida > lange “kaina” parašote kokia bus kaina perkant nurodytą kiekį); sezoninė nuolaida – nuolaida pirkėjams perkantiems nesezoninius gaminius) Segmentinė kainodara Tikslas – paklausos optimizavimas realiomis sąlygomis. Bazines kainas galite koreguoti atsižvelgdami į skirtingus vartotojus ar produktus. Naudojant segmentinės kainodaros strategiją, prekei gali būti nustatytos kelios kainos (kainodara pagal laiką: kaina priklauso nuo sezono, mėnesio, dienos; kainodara pagal prekių rūšis: skirtingoms produkto versijoms nustatomos skirtingos kainos).

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod
  • tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam
  • quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo
  • consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse
  • cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non
  • proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
  1. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod
  2. tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam
  3. quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo
  4. consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse
  5. cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non
  6. proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod
tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam,
quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo
consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse
cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non
proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod
  • tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam
  • quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo
  • consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse
  • cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non
  • proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod
tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam,
quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo
consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse
cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non
proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

p { color: red }

Jei yra lentelė, naudojasi nelabai patogiai, bet kodus, bet galima ją gražiai padaryti

#FirstLastHandle
1MarkOtto@mdo
2JacobThornton@fat
3Larrythe Bird@twitter

Psichologinė kainodara

Tai marketingo strategija, kuri remiasi teorija, kad tam tikros kainos turi psichologinį poveikį pirkėjui.


Galite naudoti tokius metodus:

  • vieną perki antra gauni nemokamai;
  • prestižinė kaina t.y. nustatytos didesnės nei vidutinės kainos, norint sukurti įspūdį, kad prekė yra aukštos kokybės;
  • keista kaina, pavyzdžiui, 9. 99, 45. 95 ir t.t.

Taigi, galite drąsiai pasirinkti sau tinkantį metodą ir sėkmingai jį pritaikyti savo versle! Jūsų pelnas didės, prekės sandėlyje mažės, o ir darbo padaugės! Juk kas nori, tas parduoda :))))))))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Taip pat skaitykite:
Išbandyk 30 dienų nemokamai!

Išbandykite nemokamai, susipažinkite su įrankiu, kuris padės parduoti daugiau. Suveskite turinį, auginkinkite el. parduotuvę, parduokite ir plėskite savo el. verslą.

Kurti el. parduotuvę