Naujas Funkcionalumas - pasidalinti surinktu krepšelio turiniu su draugais!
Funkcionalumas veikia plane Optimalus ir Lyderiams
Norime jums priminti, kad aktyvesnę komunikaciją vedame savo Facebook paskyroje, todėl jei dar nesate mūsų draugų rate, drąsiai galite prisijungti čia!
Sveiki ?,
Mes išgirdome jus, todėl norime pristatytą naują sistemos funkcionalumą – surinkto prekių krepšelio pasidalinimas su draugu, mama, ar tiesiog jo nusiuntimas klientui.
Galimi panaudojimo atvejai:
- Į jus kreipiasi klientas jūsų Facebook paskyroje ir klausia kaip įsigyti prekę (Kiekvienas iš jūsų dažnai su šiuo klausimu susiduriate), vietoje to, kad jūs klientui nusiųstumėte nuorodą į prekės kortelę, jūs galite klientui nusiųsti krepšelio nuorodą su kliento norima preke jame.
- Formuojate naujienlaiškį su savo siūlomomis prekėmis, vietoj nuorodos į prekės kortelę, jūs galite dėti nuorodą į prekių krepšelį kartu su preke
- Kiek kartų jums patiems buvo nutikę, kad iki norimo pirkinio pritrūko kelių eurų ir užsakymo neužbaigėte, o jeigu tai yra jūsų atžalos, kurios susirinko prekių krepšelį, bet trūksta pinigų apmokėjimui, tai vietoj to, kad užsakymas būtų neapmokėtas, jie gali perduoti krepšelio nuorodą tėvams dėl apmokėjimo ir taip užbaigti pirkimą
Norint naudotis funkcionalumu, jums reikia:
- Administratorių grupei priskirti teises, kad galėtume šį modulį pasiekti. Reikėtų visoms administratorių grupėms priskirti (pažymėti) parametrą report/cart_recoveries ir išsaugoti. Tai galite padaryti: Nustatymai > Administratoriai > Administratorių grupės
- Kai pridėjote teises, skiltyje Ataskaitos jums atsirado naujas punktas: Sugeneruotos krepšelių nuorodos
- Visi sukurti krepšeliai yra įrašomi į duomenų bazę ir jie turi atsekamumą, jūs galite žinoti, kiek kartų nuoroda buvo atversta, kiek pardavimų ir kokios vertės buvo sugeneruota
Atrodo tai yra smulkmena, tačiau tinkamai įdarbinus įrankį, jį galima stipriai išnaudoti konversijų didinimui.
Kilus klausimams, drąsiai galite kreiptis į mus telefonu, facebook žinute ar el. paštu!