Darbo pasiūlymai

Esame eShoprent.com – el. parduotuvių nuomos ir kūrimo platforma. Mūsų klientai – smulkios ir vidutinės el. parduotuvės, kurios daugelį el. parduotuvės kūrimo ir valdymo darbų atlieka pačios. Natūralu, kad kyla nemažai klausimų, reikia konsultacijų, kaip atlikti vienus ar kitus veiksmus dirbant su mūsų el. prekybos platforma. Čia į didžiąją sceną išeina visų labai mylimas ir labai visiems reikalingas KLIENTŲ APTARNAVIMO VADYBININKAS.

Tokio žmogaus ieškome ir norime pasiūlyti jam darbą visu etatu Alytuje (arba nutoliniu būdu).

Ką daro KLIENTŲ APTARNAVIMO VADYBININKAS

  • Bendrauja su klientais, kuriančiais ir valdančiais savo el. parduotuvę telefonu, el. paštu, per bendravimo programėles.
  • Klientų pageidavimus, norus ir pastabas išverčia į IT specialistų kalbą ir perduoda programuotojams, ką reikia padaryti, jog klientai būtų patenkinti.
  • Paguodžia klientus, pataria, kaip ir ką padaryti geriau, kad sutaupytų laiko ir el. parduotuvės veiktų efektyviai. 
  • Suvaldo klientų emocijas, kad jos nevirstų per kraštus ir neišbalansuotų visos komandos darbų.

Kitaip tariant – tampa klientų draugu ir kontaktiniu asmeniu, su kuriuo jie bendrauja dėl el. parduotuvių kūrimo kasdieninių darbų ir iššūkių.

Kokius reikalavimus keliame savo Klientų aptarnavimo vadybininkams

  • Sklandi ir taisyklinga lietuvių kalba.
  • Puikus laiko organizavimas.
  • Sugebėjimas komunikuoti ir bendrauti su įvairiais klientais.
  • Darbas kompiuteriu ir noras greitai susipažinti su įvairiomis IT sistemomis.
  • Mandagumas ir korektiškumas.
  • Pardavimo “gyslelės” turėjimas

Klientų aptarnavimo vadybininkas turi būti malonus, korektiškas, taktiškas, saugoti klientų paslaptis ir maloniai su jais bendrauti bet kokiais su el. prekyba ir el. parduotuve susijusiais klausimais.

Kokia patirtis pageidautina

  • Biuro programos – Word, Excel, Google Docs ir t.t.
  • Darbas su turinio valdymo sistemomis.
  • Išmanymas, kaip veikia el. komercija ir el. parduotuvės.
  • Bent girdėjote apie tokius dalykus kaip SEO, UI/UX, Search Console, Google Ads, Facebook Pixel, Google Analytics ir t.t. Jei negirdėjote, nieko baisaus, išmoksite viską palaipsniui.
  • Mokate parašyti minimalų html kodą, jei nemokate, išmokinsime 😉

Ieškome žmonių, kuriems el. prekyba būtų nesvetima, taip pat išmanytų ir interneto rinkodaros pagrindus.

Ką siūlo įmonė Klientų aptarnavimo vadybininkams

  • Dar šaunesnis kolektyvas. Kuo komanda geresnė, tuo smagiau dirbti.
  • 0 rutinos. Kiekvieną dieną vis kitokie darbai ir iššūkiai.
  • Mokytis privaloma kiekvieną dieną. Domėkitės el. komercija, interneto rinkodara – suteiksime visas reikalingas priemones ir galimybes.
  • Nuotolinio darbo galimybės, jei yra toks poreikis.
  • Socialinės garantijos.
  • Atlyginimas – nuo 1000 eurų po mokesčių (į rankas) su galimybe kilti.
  • Priedai, priklausomai nuo darbo rezultatų – juk vadybininkas ne tik bendrauja, bet ir pasiūlo klientams papildomas paslaugas. Tai puiki galimybė prisidėti prie įmonės rezultatų ir gauti papildomų naudų.
  • Patirtis ir perspektyvos. Patirtis el. komercijos srityje yra labai naudinga Lietuvos ir tarptautinėse kompanijose.

Siūlome nenuobodų ir iššūkių pilną darbą aktyviems ir žingeidiems žmonėms.

Ar manote, kad esate tinkami šiam gyvenimo nuotykiui, kurį kartais vadiname darbu? Jei taip, siųskite savo gyvenimo aprašymą el. paštu deivydas@eshoprent.com.

Peržiūrėsime CV, padiskutuosime tarpusavyje ir pranešime asmeniškai, kai būsime pasiruošę pasikalbėti apie puikias perspektyvas. Informuosime tik atrinktus kandidatus.

Jūsų didžioji kelionė į el. komercijos pasaulį prasideda čia, eShoprent.com!