YouTube reklamos analizė ir sprendimai
Praeitame straipsnyje „YouTube reklamos greitoji analizė“ pasakojome apie greitąją reklamos analizę, kaip tai daryti, bei į ką atkreipti dėmesį. Šiame straipsnyje aptarsime bendrai rezultatus ir YouTube reklamos tikslus.
YouTube reklamos bendrų rezultatų analizė
Reklamos paskyros aplinka nuolat keičiasi ne tik atvaizdavimu, bet ir funkcionalumu. Kas turi senesnę Ads.Google versiją – vaizdo skelbimus gali analizuoti dar kitu būdu – išsamiau, tačiau turintys naujesnę Ads.Google versiją deja turi tik šį analizavimo būdą, kurį aptarėme praeitame straipsnyje.
Todėl dabar palengvėjo bendroji apžvalga, tačiau norint sužinoti daugiau verčių teks papildomai padirbėti ir paskaičiuoti. Praeitame straipsnyje pateikėme pavyzdį, kaip apskaičiuoti vienos peržiūros kainą. Šiame straipsnyje paanalizuosime likusius kriterijus.
Vaizdo įrašo kampanijos
Kairėje pusėje meniu matosi „Visos kampanijos“ ir kiek žemiau yra „Vaizdo įrašo kampanijos“. Paspaudus ant jų matysite visas Vaizdo įrašo kampanijas.
Čia galime matyti kitus rezultatus, nei greitoje analizėje. Kaip matote pirmame laukelyje „Didžiausi pokyčiai“ jums rodomas pokytis buvusio mėnesio ir esamo mėnesio – jeigu su + tai reiškia, kad reklamos efektyvumas padidėjo, jeigu su – reklamos efektyvumas sumažėjo.
Gretimai esantis antras stulpelis – „Kampanijos“, čia galite matyti „Peržiūrų rodiklį“ – jis labai aktualus ypač jeigu leidote ne vieną video reklamą tuomet galėsite palyginti reklamų efektyvumą remiantis peržiūromis. Jeigu tai tik viena video reklama – vadovautis teks logika. Peržiūrų rodiklis – tai žmonių, peržiūrėjusių jūsų vaizdo įrašą po to, kai pirmą kartą pamatė vaizdo įrašą ar miniatiūrą, procentinė išraiška. Šis skaičius gaunamas skelbimo peržiūrų skaičių padalijus iš parodymų skaičiaus. Taigi kuo didesnis šis rodiklis tuo geriau. Kaip matote iš pateikto pavyzdžio peržiūrų rodiklis yra 46,43%, tai reiškia, kad skelbimas yra labai efektyvus, nes beveik pusė žmonių peržiūri video.
Reklamos analizė per YouTube platformą
Išsamesnę analizę apie video peržiūrą galime atlikti per YouTube platformą. Prisijungiame prie savo YouTube paskyros, einame į savo kanalą ir tuomet atsidarome „Turinys“, kur yra visi jūsų video įrašai. Tuomet pasirenkame tą, kurį reklamavome ir paspaudžiame „Analizė“.
Pirmiausiai pamatysite bendrą peržiūrų skaičių, žiūrėjimo laiką valandomis, bei Prenumeratorius. Žemiau yra kreivė atvaizduojantį, kaip keitėsi peržiūrų skaičius. Jeigu nieko reklamos nustatymuose nekeitėte – tikėtina, kad kreivė kils tolygiai, jeigu atlikote pakeitimus ar auditorijos ar biudžeto – kreivėje tai turėtų atsispindėti taip pat – arba pakilimas arba nuosmukis.
Žemiau yra pateikta daugiau labai svarbių rodiklių.
Paveikslėlyje parodytas auditorijos išlaikymas. Šio video trukmė 17 sekundžių, kaip matote 16 sekundžių peržiūri net 44% – tai yra puikus rodiklis. Įprastai sakoma, kad jeigu iki video pabaigos yra išlaikoma 30% ar daugiau – tai jau geras rezultatas. Žinoma viskas priklauso ir nuo video ilgio – kuo ilgesnis, tuo mažiau peržiūri iki pabaigos. Apie video trukmę kalbėjome ankstesniame straipsnyje ir pateikėme rekomendacijas turiniui, bei trukmei.
Jeigu matote, kad didelis kritimas įvyksta konkrečioje vietoje – būtina keisti video ar jį redaguoti, nes staigus ir didelis kritimas ypač įpusėjus video reiškia, kad žmonės tikėjosi kažko kito, kas buvo žadėta video pradžioje, tačiau palaukę pamatė, kad video nepateisina jų lūkesčių… arba tiesiog neišlaukia, jeigu apie tai informuojama video pradžioje, o atsakoma tik pabaigoje.
Apibendrinant – bendra reklamos analizė greitesnė ir patogesnė per Ads.Google platformą, o video peržiūrų analizė – per YouTube platformą.
Sekite mūsų naujienas.