Raktinių žodžių paieškos Google reklama 1 dalis
Praeitame straipsnyje „Google reklama – nuo ko pradėti“ pasakojome, kodėl Google reklama yra efektyvesnė lyginant su Facebook, bei nuo ko reiktų pradėti norint kurti Google reklamas. Šiame straipsnyje papasakosime, kokie laukia „namų darbai“ prieš kuriant Google reklamas ir kaip sukurti raktinių žodžių paieškos Google reklamą.
Ką būtina išsiaiškinti prieš kuriant reklamas
Visų pirma turite atlikti raktinių žodžių tyrimą panaudojant Google įrankį esantį ads.google.com paskyroje prisijungus.
Prisijungus prie savo Google paskyros viršuje rasite „Įrankiai ir nustatymai“, pasirinkus matysite skiltį „Planavimas“, kurioje turite pasirinkti „raktinių žodžių planavimo priemonė“. Paskutinis žingsnis – pasirinkite „Atraskite naujų raktinių žodžių“. Ir štai čia prasideda jūsų esminė paieška ir analizė jums tinkamiausių raktinių žodžių. Atlikę šiuos namų darbus dažnas nustemba, kaip to paties dalyko žmonės ieško skirtingais terminais, frazėmis ir pan.
Pirmiausiai laukelyje suveskite jūsų manymu tiksliausius raktinius žodžius remiantis jūsų parduodamomis prekėmis ar paslaugomis. Tai atlikus paspauskite „Gauti rezultatus“ ir Google jums ne tik parodys, kiek yra paieškų per mėnesį pagal jūsų nurodytus raktinius žodžius, tačiau tuo pačiu jums pasiūlys ir panašių raktinių žodžių idėjų, remiantis vartotojų paieškomis.
Atkreipkite dėmesį, kad raktinis žodis nėra vienas žodis – tai yra žodžių junginys. Dažniausiai raktinį žodį sudaro 2-3 žodžiai. Juk nelabai, kas į Google paiešką veda vieną žodį – nes tai yra visiškai nekonkretu. Žmonės ieško frazėmis pvz. Raktų pakabukai Kaune, dovanų idėjos moterims, nešiojamų kompiuterių išpardavimas ir taip toliau.
Į ką svarbu atkreipti dėmesį pasirenkant tinkamus raktinius žodžius
Atlikus analizę, jūs matysite ne tik savo įvestus raktinius žodžius, bet ir Google siūlomus. Turite pirmiausiai atsirinkti jums tinkamiausius, o tada žiūrėti į kitus rodiklius. Google jums pateikia detalią informaciją: kiek vidutiniškai X žodžio paieškų per mėnesį, kiek kainuoja vienas paspaudimas (min-max), koks konkurencijos lygis. Ši informacija yra labai svarbi, nes leidžiant reklamas žinosite, kokio dienos biudžeto reikia. Pavyzdžiui jūsų pasirinkto raktinio žodžio mokestis yra 0,50 – 0,75 ct (mokestis už paspaudimą), jūs nustatote dienos biudžetą 10Eur. Tai galite skaičiuoti, kad su tokiu biudžetu jūs minimaliai sulauksite 13 paspaudimų, maksimaliai 20. Tai reiškia, kad kai Google aktyvuos jūsų skelbimą ir jeigu tai pamatęs vartotojas ant jo paspaus – jūs mokėsite pinigus. Jeigu per valandą ar kelias Google išnaudos jūsų dienos biudžetą – tą dieną jūsų skelbimas bus daugiau neberodomos. Todėl labai svarbu tai įvertinti.
Kitas svarbus niuansas – raktinio žodžio atitiktis. Jūs galite Google apibrėžti ar norite, kad skelbimas aktyvuotųsi tik esant tiksliai raktinio žodžio atitikčiai, ar frazės ar plačiai atitikčiai. Siekiant sumažinti kainą už vieną paspaudimą turite naudoti, kuo daugiau raktinių žodžių ir pasirinkti, bent jau frazės atitiktis – taip jūsų galima skelbimo aktyvacija dar prasiplės, nes bus pagal nutylėjimą daugiau žodžių.
Kitame straipsnyje daugiau papasakosime apie pačio skelbimo kūrimą.